قوانین ومقررات

1- ارسال برای تهران به دو شیوه امکان پذیر می باشد.

 

  • ارسال توسط پیک موتوری که در زمان مشخص شده ارسال خواهد شد. (لازم بذکر است که این گزینه شامل خدمات نبوده و تحویل بسته فقط تا درب اصلی ساختمان می باشد)

 2-ارسال از طریق پست نیز هم به دو صورت پست پیشتاز و پست سفارشی می باشد که بعد از گذراندن فرایند ثبت سفارش و پرداخت آنلاین از درگاه اینترنتی سایت سلام عطار بعد از حداکثر دو روز کاری ارسال خواهد شد.

 فروش به صورت اینترنتی و حضوری نیز انجام می شود . در فروش اینترنتی بسته شما توسط مامورین پست  توزیع و تحویل داده میشود.

 

 سفارشات سایر شهرها و شهرک ها و مناطق اطراف تهران که جزو تهران نمی باشند مانند: افسریه، گرمدره، شهریار، شهر ری و… از طریق پست ارسال می گردد. 

تمامی سفارشات داخل کارتن پستی بسته بندی می شود.

 زمان تحویل بسته به شهرستان بین4 تا 7روز کاری (از زمان تحویل بسته به پست) می باشد. در روش پست پیشتاز، زمان تحویل بسته به مشتری، نسبت به دوری و نزدیکی مقصد، بین 3الی 5 روز متغیر می باشد.

 

 پس از دریافت سفارش، از طرف شرکت سلام عطار برای تایید یا ارسال سفارش و … با مشتری تماس گرفته نمی شود و فقط  بعد از تحویل بسته به شرکت پست پیامکی حاوی کد رهگیری مرسوله به اطلاع مشتری رسانده میشود.

 

 پرداخت در محل تنها با پیک موتوری امکان پذیر بوده و این روش برای شهرستان ها و ارسال های فوری امکان پذیر نمی باشد. 

 محصولات مطابق تصویر وب سایت ارسال می گردد.

 سفارشات بالای یک عدد، به صورت جمعی درون یک پاکت پستی بسته بندی و ارسال می گردد.

 لطفا در تکمیل آدرس گیرنده و تعیین موقعیت مکانی (برای شهر تهران)، کاملا دقت نمایید و آدرسی دقیق با جزییات کامل را وارد نمایید، در صورت مجهول بودن آدرس و برگشت خوردن بسته، هزینه ارسال مجدد به عهده سفارش دهنده خواهد بود.

 خریدار محترم، لطفا در انتخاب محصول دقت داشته باشید، در حال حاضر تحت هیچ شرایطی محصول فروخته شده قابل برگشت یا تعویضنمی باشد. لذا دقت کافی در انتخاب محصول مورد نیاز توصیه می شود.

 

با توجه به درخواست های مکرر مشتریان عزیز تاکید می کنیم که در مورد مصرف گیاهان دارویی، هیچ گونه نسخه و تجویزی نداریم؛ چرا که با در نظر گرفتن طبع و مزاج، نوع بیماری، جنسیت و …، روش و مقدار مصرف گیاهان و محصولات در هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت است و حتما باید با تجویز پزشک طب سنتی مصرف شود. فروشگاه سلام عطار تنها در زمینه عرضه و فروش این محصولات فعالیت می کند. استفاده خودسرانه از هیچکدام از محصولات را توصیه نمی شود.بهتر است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

 لازم به ذکر می باشد هیچ تعهدی نسبت عوارض مصرف داروهای گیاهی  این شرکت ندارد.

ارسال سفارشات 

 

ارسال سفارشات در روز های کاری می باشد. . 

روز های کاری از شنبه تا چهارشنبه : از ساعت 9 الی 17 و پنج شنبه: از ساعت 9 الی 14 هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی سلام عطار 24 ساعته بوده .

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت سلام عطار  به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. 

سلام عطار همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. 
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

سلام عطار مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سلام عطار محفوظ و بلامانع می باشد.

 

 

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سلام عطار جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند؛.بعد از تحویل سفارش توسط مامور پست به گیرنده که در شرکت پست جمهوری اسلامی  ایران قابل رویت و پی گیری می باشد گیرنده هیچ نوع ادعایی در مورد عدم تحویل بسته را نخواهد داشت .

 

امکان پرداخت در محل وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارش‌ها از طریق پرداخت  پرداخت اینترنتی تسویه شود.

 در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

 

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهایی که به صورت محدود شامل تخفیف ویژه هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

 

شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و سلام عطار هیچ مسئولیتی نسبت به رها شدن سبد خرید ندارد.

لغو سفارشات

بعد از ثبت سفارش و پرداخت انلاین در سلام عطار  لغو سفارش وجود ندارد و باید کاربران نهایت دقت در انتخاب و پرداخت را داشته باشند.

به دلیل شیوع بیماری کرونا از باز پس گرفتن محصولات فله و غیر شرکتی خوداری می شودو فقط محصولات شرکتی با کسر هزینه ارسال  و تایید صحت محصول عودت داده شده توسط  سلام عطار قابل برگشت می باشد و هزینه تا مدت 3 روز کاری عودت داده می شود.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

 

سلام عطار همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد و ارسال همه مرسولات از طریق پست، بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. ترجیحا حمل سفارشات مایع  با پیک انتخاب شود تا از وقوع حوادث در زمان حمل بار در پست  جلوگیری شود.
هر نوع شکستگی و خورد شدگی محصول ارسالی در طی ارسال با پست یا باربری به عهده سفارش دهنده بوده و سلام عطار هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.

 

قوانین 

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سلام عطار   منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. 

استفاده شما از سایت به معنی پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد.

 

توجه داشته باشید که 981000262695 تنها شماره‌‌هایی است که سلام عطار از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه سلام عطار را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سلام عطار ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سلام عطار است .

سلام عطار چگونه از اطلاعات شما حراست می‌کند؟

امروزه با گسترش جریان اطلاعات و استفاده روزمره کاربران از اینترنت و وسایل ارتباطی، حریم خصوصی کاربران به یکی از جدی‌ترین دغدغه‌ها تبدیل شده‌است. نگرانی بسیاری از مشتریان، محفوظ ماندن اطلاعات شخصی همچنین شماره موبایل، نام و نام خانوادگی و ایمیل است که برای ثبت نام و لاگین شدن به ما می‌سپارند. باید گفت ما نیز اهمیت این موضوع را درک می‌کنیم و حریم خصوصی کاربران برای ما اهمیت بسیاری دارد. در ذیل سیاست حفظ حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات کاربران را ملاحظه خواهیدکرد.

چه اطلاعاتی از شما دریافت می‌شود؟

برای ثبت نام در فروشگاه سلام عطار نیاز هست تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و ایمیل خود را در اختیار ما قرار دهید. دریافت مشخصات فردی شما نیز صرفاً برای ثبت نام در سایت، هماهنگی‌های لازم برای انجام سفارش‌ها، ارسال اعلان‌های مهم و باخبر کردن شما از رویدادها و تخفیف‌های ویژه، استفاده از خدمات گوناگون فروشگاه ما میباشد.

چگونه از اطلاعات شما محافظت می‌شود؟

با وجود این‌که امنیت به صورت نسبی تعریف شده است اما همکاران ما در بخش پشتیبانی فنی سعی کرده اند که  بالاترین سطوح امنیتی در نظر گرفته شود. اطلاعات شخصی شما نیز به صورت رمزنگاری‌ شده در بستر امن HTTPS به وب‌سایت ما منتقل و برای تعاملات بعدی نگهداری خواهند شد.

چه استفاده‌ای اطلاعات شما خواهد شد؟

چه از نظر قانونی چه از نظر اخلاقی ما موظف به صیانت از اطلاعات و پرونده‌های شما هستیم. اطلاعات شخصی شما نیز صرفاً جهت تعاملات بعدی به صورت کدگذاری‌شده نگهداری می‌شوند تا در سفارش‌ها و درخواست‌های آینده بتوانید به راحتی وارد سامانه شوید و سفارش خود را ثبت نمایید.

چه کسانی به اطلاعات شما دسترسی دارند؟

همکاران بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش به برخی از اطلاعات شما دسترسی دارند آن هم برای ارائه پشتیبانی بهتر و خدمات با کیفیت‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و در اختیار افراد یا سازمان‌های دیگری قرار نخواهد گرفت. بدیهی است که مراجع قانونی با ارائه حکم دادگاه قادرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. به طور کلی ما موظفیم از اطلاعات شما حفاظت و حراست نماییم.